Posted by : Bogdan Ciochina marți, 2 aprilie 2019

Recent am cumparat un mouse pad ergonomic de la Evoffice,  destul de ieftin 4 lei. Nu aveam asteptari mari, stiam ca partea unde iti odihnesti incheietura mainii nu are gel sau burete, este umpluta cu aer :)), la 4 lei ce sa cer. Am fost surprins sa vad ca  este destul de bun, mai putin bula unden iti pui incheietura mainii.

 Nu este finisat grozav, se vad colturi pe unde trebuia sa fie rotunjut, mouse-ul se comporta ok pe el, oricum er achizitionat ca sa vad daca imi place acest gen de mouse pad.

Apoi am cumparat unul de la Qilive (nu aveam de gand sa dau pe un produs lafel 30, sau 60 RON, doar ca are alta cutie), am dat 20 lei pe el, arata si se simte premium, acelasi model mai era si la Hama, Trust la pret mult mai mare.
sincer, nu prea ii vad rostul pernutei aceleia uneori, uneori chiar ma deranjaza, alteori nu. Pentru ce utilizez eu laptop-ul nu este neaparat necesar :))))).
Nu era o pierdere mare daca nu aveam :D.







Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -