Posted by : Bogdan Ciochina vineri, 17 aprilie 2020

Am cumparat ceasul E-Boda Smart Time 150, ceasul este market-at ca avand autonomia de 2 zile, dar dureaza 3 sau chiar 4, asta daca nu il conectez zilnic la bluetooth si il folosest ca device de sine statator. Desi bratara este subtire asemanatoare unei bratari fitness, are un aspect putin cam feminid, dar imi place. Mai bine zis, acest smartwatch este un hibrid intre un ceas inteligent si o bratara fitness.
Un lucru care imi place, este ca are USB-ul incorporat in corpul ceasului si are standardul IP 67, rezistent la apa.
Are un design simplist, elegant. Aplicatia ta personala Lefun Health, face din Smart Time 150 asistentul perfect, monitorizand in permanenta starea ta de sanatate.

Dimensiune ecran1.3"
Rezolutie240x240
Controltactil
Material curea Silicon
Material ceasPlastic
Compatibilitate Ios8.0 sau mai recent
Compatibilitate Android4.2 sau mai recent
AplicatieLefun Health
Notificari
Apeluri
SMS
Ritm cardiac
Tensiune arteriala
Nivel oxigen din sange
Pedometru
Mod sportAlergarare, Badminton, ciclism, alpinism
Dimensiune produs50x30x13 mm
Greutate produs38g




Smartwatch-ul/bratara fitness ete bazata pe DM 116, dai cate am vazut, masuyratorile sunt exacte,  am comparat ritmul cardiac cu cel realizat de un tensiometru medical si majoritatea timpului este exact (nu stiu tensiometrul cat de exact este).
Ceasul/bratara este vandut de E-boda ca fiind pentru femei, dar din care am realizat

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -