Posted by : Bogdan Ciochina marți, 12 ianuarie 2016

Mie la laptop nu imi mai merge Jack-ul de 3,5 mm, nu pot asculta mereu la boxele laptop-ului pentru ca mai deranjez (soara e in sesiune). Am luat de la un prieten o placa USB  de sunet, care in ultimul timp dadea semne de batranete (de era luata din targ). Asa ca  m-am gandit sa imi cumpar si eu una, cum nu prea gasesc casti pe USB.

Am gasit una 10 lei are Jack pentru casca si microfon yey :)


Pana zilele trecute nu stiam ca la chestia aia de am luat-o de la prietenul meu ii zice placa de sunet externa :))).
Si azi imi luai niste casti Canyon CNR-FHS04  din Auchan Craiovita, pe care le-am conectat la placa de sunet externa (imaginea de mai sus). Am zis sa nu imi cumpar casti scumpe pentru ca si asa eu nu-s atent si se mai intampla sa le rup (de cand zic ca o sa fiu mai atent). Daca luam sa zicem casti de 60 lei sau 100 lei si calcam pe ele sau le rupeam din gresala plangeam dupa bani si asa nu le folosesc pentru a face ban cum fac cantaretii sau editoriaudio asa ca este perfecta casca asta.
La casti sunetul e clar stereo are si ceva bas, problema e ca daca dai la maximum sau m-ai tare basul se aude cu pureci. (ZZZ-itul ala) ma rog ce vrei pentru 15 lei. 


Casti pe USB nu am gasit si sa dau comanda online, dadeam dar aveau niste pretiri :))), asa ca e mai ieftina optiunea asta si optin acelas rezultat.


Update

Placa de sunet s-a rupt asa ca  pana nu i-am lipit cele doua bucati din care e formata carcasa n-a stat, cadea  una doua, asa ca am achizitionat una noua la 12 lei de la Quer, am desfacut ambalaju si a cazut, carcasa nu era fixata bine. Am lipit cele 2 parti ale carcasei  cu superglue si vad ca sta bine fixata si materialul este sau cel putin pare mai rezistent. Credeam ca nu-o OEM/ODM, dar l-a ce sa ma astept de la chinezi.

Acum aflai Quer este o firma poloneza gen Allview ce rebranduieste  cititoare de card, console de jocuri, tablete, gamepad-uri, baterii pt laptop-uri WOW, cooler-e externe, casti, baterii externe, etc.

O mai gasiti si sub denumirea de Logilink USB Virtual 3D UA0053

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -