Posted by : Bogdan Ciochina duminică, 28 februarie 2016

Edge Blocker este un programel care va permite sa blocati deschiderea site-urilor cu noul  browser de la Microsoft. De ce ar face cineva asta, Edge-ul nu-i Internet Explorer, poate ca nu-l agreaza unii oameni, nici eu nu-l agreez tot timpul?

Daca vreti ca paginile de pe internet sa nu se deschida automat in Edge si sa folositi alte browsere (Chrome, Firefox, Opera, etc.) atunci puteti bloca foarte usor browser-ul Edge.


http://www.majorgeeks.com/files/details/edge_blocker.html

{ 2 comentarii... read them below or Comment }

  1. De ce ai folosi o porcărie de program ca asta, în loc sa schimbi din settings, browser-ul default? Pff

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am folosit, suncer cum ai spus si tu schimbam browser-ul din Settings, mi se pare inutil softul, eu doar am tradus articolul din engleza

      Ștergere

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -