Posted by : Bogdan Ciochina duminică, 10 mai 2015




Folosesc serviciu de stocare de la Mega de 1  an si sunt extrem de multumit, spre deosebire de Google Drive, unde daca nu aveai pozele arhivate, iti apareau  pe Google + hiar ujnele poze nu doream sa apara si ca sa nu apar unele poze, le ahivam cand, inainte de a le upload-a), aici poti  sa incarci foldere direct si nu te pomenesti ca mai apar pe retele sociale (cum se intampla in cazul Google). Mega, iti ofera 50 GB gratuiti, ca nu  te taxeaza. Dar am inteles ca poti sa depasesti cel 50 GB, oricum si la versiunile cu plata nu mi se pare pretul exagerat.



Eu ma multumesc cu aia 50 GB, imi ajung sa stochez, poze, documente, video-uri (ce e prezentat sii in imaginea de mai sus), 50 GB sunt mai mult ca suficienti pentrru mine.





Am adus in discutie subiectul MEGA pentru ca echipa din spatele acestui serviciu de stocare cloud, a lansat, un clientul oficial pe care il putem instala in Windows, si care ne permite sincronizarea folderelor din calculator cu cele din cloud, pe langa alte aplicatii.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -