Posted by : Bogdan Ciochina marți, 26 mai 2015


Zilele trecute mi s-a stricat mouse-ul, pur si simplu nu mai primea curent. M-am decis ca sa cumpar de data asta lucrul de care ma feream, un mouse wireless.  Ma feream de el pentru  ca ziceam ca dau banii pe baterii, mai bine unu cu fir. Dar dupa un an (in cel mai fericit caz, sau cateva luni (in cel mai nefericit caz) imi faceau probleme cu cablul. M-am dus in intai in Kaufland, avuseseera oferta lamouse-uri wireless Akyta cu 1600 rotatii pe minut (rpm) la 20 lei, dar reducerea nu mai  erea, m-am dus atunci in Auchan si m-am uitat de mouse-uri, erau Canyon A4Tech, Qilive, dar toate  aveau  pretul intre 25 si 50 lei sau aveau 800 de rpm. Cel de la Qilive semana leit cu fostul mouse care era marca Auchan (nu ma mira avand in vedere ca Qilive e detinut de Grupul Auchan), peste 30 de lei zic ca nu merita, pentru ca nu-s gamer sa vreau un mouse performant :). Am gasit un mouse wireless pe usb, de la Selecline (marca detinuta tot de Grupul Auchan), care are 1200 de rotatii (tot seamana oarecum cu cel alterior, pe care l-am schimbat) si am dat 22 de lei (era ultimul, desi initial nu vruiam sa-l cumpar pentru ca avea cutia indoita si rupta) si apoi cu 2.10 lei si bani m cumparat 4 baterii (pe cele mai ieftine tot marca Auchan), daca il cumpatram pe cel de la Canyon, venea cu baterii incluse, dar avea doar 800 de rotatii pe minut.

Qilive, Lazer, Selecline, au cam aceleasi produse, tablete, smartphone-uri, electrocasnice, ma putin televizoare, care doar Qilive le are si stick-uri si  carduri de memorie care Selecline-ul le are), nu stiu cum le merge, oamenii nu se uita ca e de la aceasi firma, doar brand-ul difera? Dar le merge.

Acum ceva timp am vazut un stick de memorie de 8 GB la 15 lei de, la Selecline, la Auchan, l-am achizitionat (nu  ma mai intalnesc eu cu asemenea afacere :))))))))) ). desii e din plastic transparent si se vede ca e de proasta calitate, stick-ul functionraza OK. Ce sa cer la 15 lei, nu- ca stick-ul Verbatim care are un plastic bun, rezistent , dar bine pe ala am dat aproape 30 lei (prezent in imaginea de mai sus).




Momentan sunt multumit de ambele produse, mai ales de stick, astept sa vad mouse-ul cum se comporta in continuare (il am doar de o zi)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -