Posted by : Bogdan Ciochina vineri, 8 septembrie 2017

Recent am acizitionat un alt acumulator (baterie) extern de la compania nemteasca Hama. Am testat putin bateria si incarca folosind, tehnologia Ultra Fast Charge Charge (o alta modalitate de incarcare rapida, decat cele patentate de MediaTek si Qualcomm).
Ce nu am inteles de ce scrie pe baterie Minimum Capacity 10200 mAh? Oricum pe site scrie c este de 10400 mAh.



Specificatii

DETALII COMPATIBILITATE
ConectivitateMicroUSB
Brand compatibilUniversal
Model compatibilUniversal
Capacitate10400 mAh
Numar porturi USB2
FUNCTII CHEIE & ACCESORII
FunctiiIndicator LED
CARACTERISTICI GENERALE
CuloareNegru
Ambalajul este destul de frumos, mi-a luat ceva timp sa-l desfac, trebuia sa am un cutter la mine .. banda transparenta cu care era sigilata cutia  era bine fixata :P

Din cateam reusit sa imi dau seama, ambele porturi USB sunt de 2.1 A, nu ca la restul bateriilor un port de i A si celalalt de 2.1
Nu cumparat de la Hama , dupa ce am mai testat bateria am realizat ca are pierderi mari. Am un smartphone cu bateria de 3000 Mah, nornal era sa imi incarce de 2 ori ori si ceva, dar daca incarca de 2 ori bsi ceva e mare minune. Nu am cum sa o returnez pt ca am aruncat ambalajul :)))).  mai bine mai cumparam o  baterie de 8000 mah de la Selecline (rebrand de la Hame T6), francezi vad ca sunt parteneri cu compania Hame din China si le comercializeaza produsele sub brand-ul Selecline
Ma asteptam sa fie ceva de capul produselor lor, cu stick-urile m-am lamurit, dar credeam ca la bateriile externe treaba e diferita, dar se pare ca m-am inselat :(((. Deci chinezarii  ieftine si proaste sub brand german :(.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -