Posted by : Bogdan Ciochina vineri, 8 februarie 2019

Zilele trecute m-am gandit sa cumpar un alt incarcator pentru telefon (nu vreau sa stric incarcatorul original), sa il iau la servici, ca  am un alt cablu USB-C (articolul anterior). Am zis ca mai bine pastrres incarcatorul original acasa si la job sa am altul. Ambele porturi cica sunt de 1 A, desi pe iel scrie imput 100- 240V 03 A si output 5V- 2.1A  Suporta dispozitive cu intensitatea maxima de 2A si tensiunea de 5V. Fiecare port USB suporta 1A. 
Macar sunt cinstiti, fata de de la Procell care spun ca au un port de 1 A si al doilea de 2.1 A si cand bagi 2 dispozitive, nu incarca nici cu 1, cam 1.5 A au ambele. poate ca si cablul nu era chiar de cea mai buna calitate.


Momentan  sunt multumit de incarcatorul acesta, dar la 20 nu prea am asteptari  mari. :)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -