Posted by : Bogdan Ciochina duminică, 29 martie 2015

Produsele cumparate de la Auchan, n-au fost in priam instanta electronice, ci m-ai degraba tigai si servetele umede. Apoi am gasit marca lor de o pereche de casti sport de la Qilive (ulterior am aflat ca fac si televizoare, electrocasnice, smartphone-uri), castile foarte bune, zilele trecute eram la casa de marcat si am vazut un cablu micro USB, marca Lazer (nu stiu sigur dar cred ca tot marcaa Auchan e) stiu de ei ca si ei realizeaza smartphone-uri electronice (IT&C).



De cablu de date  micro USB marca Lazer am ramas uimit, calurile micro USB de la smartphone-ul surorii nu statea tocmai fix in telefon si asta nu pentru ca e Allview, aceasi problema am remarcat-o si la alte marci, cablurile nu stau fixe in telefon. Deci sa inteleg ca aceste cabluri sunt facute de aceasi fabrica, de ies naspa?


Stiu ca majoritatea sunt chinezarii rebranduite, deaia  telefoanele si castile din imagini seamana cu telefoane de la alte marci, pentru ca sunt doar redenumite (pentru detalii click aici).
Ideea articolului este ca-s produse de calitate buna, uneori mai bune ca alte marci de renume :). 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -