Posted by : Bogdan Ciochina joi, 7 aprilie 2016

Azi pe Androidro.ro a fost postat un articol despre noul telefon lansat de cei de la Allview, P6 Lite, sarind peste descrierea produsului, incerc sa ma las despre  vorbri despre telefoane, tablete sau cel putin sa mai raresc  postarile despre asa ceva.

Un utilizator pe nume DAN pune un comentariu, de genu, de ce as da 450 lei pe telefon cand daca comand din China imi pot lua pentru acelas pret doua telefoane mai bune. 
Iata raspunsul meu.

DAN cumpara ma tu 2 din China de banii astia, dar garantie, service? am mai zis si o mai zic desi vorbesc degeaba, decat sa dau mai ieftin si sa nu am garantie, prefer sa dau dublu pe rebranduiri dar macar am certitudinea garantiei. Nu ma refer doar la produsele Allview dar si la Vonino, E-boda etc. Parerea mea ca aceasta chestie cu comandatul din China e e un moft pe care unii il fac ca sa arate ca de aceiasi bani cumpara produse mai performante direct din China. Dar cand se strica chinezaria, garantia unde e?  Daca magazinu online ce vinde chinezarii avea macar un service in Romania eu m-as duce si as cumpara la chinezarii, smartphone-uri, tablete, electrocasnice, etc

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -