Posted by : Bogdan Ciochina joi, 27 iulie 2017

Dupa cum spune si denumirea articolului, voi vorbi despre doua rebrand-uri una de la compania romaneasca E-boda si celalalta de la o alta firma a Auchan-ului, Inexive.

Inexive si E-boda au adus cam  aceasi versiune de Xiaomi Mi band (fara senzorul pentru monitorizarea ritmului cardiac),  exista la noi importata direct versiune cu senzor pentru monitorizarea ritmului cardiac, desi din cate vad exista la Xiaomi si versiunea fara acest senzor. Eu credeam ca cei de la Inexive si E-boda, au optat pentru versiunea asta si au renuntat la senzor
Ambele versiuni de la E-boda si Inexive sunt cu pretul cuprins pana in 50 lei.

Se pare ca au  incurcat versiunea de Xiaomi Mi band si au pus inpoza pe cea cu senzorul pentru monitorizarea ritmului cardia si de pe bratara lipseste de pe partea cu aluminiu logo-ul E-boda. Poate sunt poz realizarte de cei de de la Xiaomi, doar le-au reeditate putin :P

au lasat pana si  logo-ul Xiaomi (cred ca au crezut ca nu ne dam seama)

Diferenta intre cele 2 versiuni
Link de unde puteti cumpara versiunea de la E-boda https://www.e-boda.ro/e-boda-life/bratara-bluetooth-e-boda-smartfitness-110-negru-1.html pe cea de la Inevix o gasiti in Auchan iar Xiaomi Mi S1 band (versiune cu senzorul pentru ritm cardiac) aici



E-Boda SmartFitness 110 si Xiaomi Mi Band S1 (versiunea cu senor pentru monitorizarea ritmului cardiac)


Nu înțeleg de ce cei de la E-boda și Auchan mai aduc același produs sub nume diferite, când de știe că pe piață există și modelul original?

Bateria la Xiaomi mi band are 41 mah, versiunea acelasi lucru este si la celelate versiuni doar ca versiune de la eboda e conform standardului IP55. cea de la Inexive ca si originalul este conforma IP67, rezistente la apa (stropeala sau bagata in apa la adancimi mici).
Nu stiu ce sa zic despre ce zic cei de la Xiaomi despre durata de viata a bateriei de 30 zile, cei de la E-boda spun ca are o autonomie de 7  zile. Persoanele care aau Mi band spun ca tine mai mult de 30 zile, nu stiu daca acest lucru se aplica si pentru versiunea de la Inexive.


Nu functioneaza aplicatia realizata de cei de la Inexive, mai multa lume se plange de  acest lucru insa functioneaza cu aplicatia DayDay Band recomandata pentru E-Boda SmartFitness 110, nu mi-am facut cont la Xiaomi pentru a utiliza aplicatia Mi Fit :) asa ca nu ma pot  ptonunta in privinta ei.

Pozele adaugate sunt realizate de mine dupa achizitionarea bratarii.


In caz ca va intereseaza curele colorate pentru smartband le puteti achizitiona de la E-boda, eu am una albastra :).

Curea  albastra pentru Xiaomi Mi Band/E-Boda SmartFitness 110/Inexive smartband https://www.e-boda.ro/bratari-smart-fitness/curea-albastra-pentru-bratara-bluetooth-e-boda-smartfitness-110.html

Curea  mov pentru Xiaomi Mi Band/E-Boda SmartFitness 110/Inexive smartband https://www.e-boda.ro/bratari-smart-fitness/curea-mov-pentru-bratara-bluetooth-e-boda-smartfitness-110.html 

Curea  portocalie pentru Xiaomi Mi Band/E-Boda SmartFitness 110/Inexive smartband https://www.e-boda.ro/bratari-smart-fitness/curea-portocalie-pentru-bratara-bluetooth-e-boda-smartfitness-110.html


Curea  roz pentru Xiaomi Mi Band/E-Boda SmartFitness 110/Inexive smartband https://www.e-boda.ro/bratari-smart-fitness/curea-roz-pentru-bratara-bluetooth-e-boda-smartfitness-110.html

Curea  verde pentru Xiaomi Mi Band/E-Boda SmartFitness 110/Inexive smartband  https://www.e-boda.ro/bratari-smart-fitness/curea-verde-pentru-bratara-bluetooth-e-boda-smartfitness-110.html

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -