Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 6 aprilie 2019


Din pacate a trebuit sa ma despart de mouse-ul meu Mouse Wireless MYRIA MY8507, 1600 dpi, negru, pe care l-am lasat in locul mouse-ului vechi al mamei :). CA design seamana cu un Mouse Wireless Logitech MX Master sau cu un ASUS WT425 (doar ca design, nu ca functii) , mult mai ieftin si cu materiale mai  ne-premium (ca nu-s chiar de proasta calitate), bateriile incluse in pachet erau de proasta calitate, au pus baterii chinezesti ordinare ca sa mai taie din pret, daca puneau baterii mai de renume cred ca se vedea si la pret :), le-am schimbat cu niste baterii Toshiba si se vede diferenta. Mouse-ul are 1600dpi, 6 butoane, 1 rotita scroll, black, cauciucat, scroll metalic.
Daca nu ma gandeam sa schimb bateriile chiar vruiam sa ma duc cu el inapoi :)))))), bine ca nu am facut acest lucru :D.

Informatii despre produs:


Categorie notebook PC Tip wireless Tehnologie optic Rezolutie (dpi) 1600 dpi Interfata mouse 2.4GHz Butoane/rotite 6/1 Culoare negru Senzor Optic Interfata receiver USB Greutate (Kg) 0.095 Altele 2.4 GHz Wireless


Nu inteleg ce are lumea cu acest mouse, poate cei care comenteaza negativ sunt obisnit cu mouse-uri de la Logitech, ASUS, etc., atunci inteleg ca acesta nu se compara, dar pentru cei 25 lei dati in Kaufland si ce fac eu la laptop este bun.

Mouse-ul acesta nu este facut pentru gaming, desi dupa cum arata ai crede asta. Dar, dupa pret nu. Acesta este facut pentru navigatul pe internet, redactarea de documente, chestii de baza, probabil si un gaming usor :))).

Oricum la noi se cam critica lucrurile de IT&C aparute sub brand romanesc :).
Pentru ce il folosec eu, acest mouse  SPMO-291 de la Spacer este excelent. 








Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -