Posted by : Bogdan Ciochina luni, 8 iunie 2020


Castile, dupa cum arata si pozele, sunt o replica 1 pe 1 a castilor Apple AirPods. Au pana si controalele prin touch, desi nu prea ma pricep eu :))))))))))), folosesc mai mult telefonul si mai putin gesturile prin touch-ul de  pe casti.
Acestea au 30 mAh fiecare plus dock-ul de incarcare care are inca 300 mAh, nu cum zic unele site-uri ca are dock-ul 500 sau 600 mAh si castie 55 sau 60 mAh fiecare. Am gasit manualul fotografiat de cineva, scanarea facuta de mine a fost stearsa, cand am formatat laptop-ul.


Castile tin cam 2, 3 ore, apoi mai pot incarca din cutie o singura data sau uneori chiar de 2 ori, dar nu full (nu le incarca 100%).
Cand esti in trafic sau pe strada si e zgomot mult, aproape ca nu mai auzi nimic din casti. Castile functioneaza perfect cu un iPhone, din care am vazut pe net, functionaza cu Siri, Alexa, asistentul voal Google.


Sunt comode, dar daca aveau autonomie mai mare la baterii era perfect. Pentru 70 lei, faptul ca au blutooth 5 mi se pare wow, deobicei, dispozitivele de gemu sunt mai scumpe.



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -