Posted by : Bogdan Ciochina joi, 12 mai 2016


Am achizitionat astazi un Incarcator Maxcell USB/microUSB de 1 A (Amper). Cel pe care il foloseam era de 550 mA (miliamperi) si incarcarea smartphone-ului meu dura cam 6 ore (i-am schimbat cablul pentru incarcare doar la cel de 550 mAh). M-am decis sa cumpar unul cu tot cu cablu :), l-am achizitonat de la magazinul de chinezarii Dragonul din Slatina, contra sumei de 18 lei (acelasi produs la un GSM sau magazin de specialitate era 50 lei).
Ce m-a determinat sa-l achizitonez? Timpul de incarcare mare si cablul USB/microUSB nu mai era recunoscut de laptop, nu puteam transfera data, il puteam doar incarca.
Am ramas surprins sa vad ca din cele 6 ore de mi le arata initial a scazut la 2 ore:). Acum nu mai trebuie sa desfac telefonul pentru a scoate cardul pentru a transfera date :) :D.
Ca pret sincer e OK avand in vedere ca din GSM e 50 lei.
Acum ramane de vazut cum o sa se comporte si pe viitor.



Specificatiile incarcatorului

Input (Intrare)
AC 100-240V,  50/60 Hz, 150 mA
Output (Iesire) 5V-1A
Standard   GB8898-2001

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -