Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 3 ianuarie 2015


Am regait acceasta postare de a mea pe CraiovaForum  am modificad-o putin (adica in loc de 2 am pus 3) si am republicat-o aici.
AIMP3 este un player audio/video rusesc, alternativa la winamp fara acele optiuni in plus care uneori nu iti folosesc.

 Programul este creat de un rusul Artem Izmaiylov.
Programul sulorta o gama variata de formate cu ar fi: MP3, Ogg, WMA, Avi., XM, FLAC, MPC, WV, MPEG, MP4 etc. Acesta are o interfata simpla destul de usor de utilizat, se pot pune si skin-uri pentru ai schimba interfata.


http://www.aimp2.us/ site-ul AIMP3 de unde puteti descarca programul, pluging-uri si skin-uri.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -