Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 3 ianuarie 2015


Am schimbat antivirusul, sa trec de la  Avira  Free la Comodo Interet Security Premium :), pana sa ajung la comodo am testat Ad-Aware antivirus free, Panda Cloud free, in fine. Aveam un virus de care nimeni nu-i reusea sa-i de-a de cap. Am incercat cu Malwarebytes Anti-Malware Free, Panda Cloud Cleaner, ca Avira nu-i dadea de cap. Am instalat  Comodo si Baidu PC Faster ca sa vad si cata memorie RAM consuma si imi consuma edestul de mult.













Am scanat cu Comodo si nimic, intr-un final Panda Cloud Cleaner l-a gasit dupa N incercari si merge OK. Nu ma asteptam neaparat la Comodo sa-l gaseasca avand in vedere ca restul antivirusilor n-au reusit :). Comodo inca nu merge instalat pe un PC infectat, el te protejaza dar de eliminat amenintarea (virusii)  mai greu, cei de la Comodo mai au de lucru in aceasta privinta. :D Daca-l pui pe un Windows proaspat instalat atunci esti sigur....... Poate ca reusea si Comododaca nu mma grabeam si-l schimbam,  oricum dupa ce Panda a gasit 'buba' consumul de RAM a revenit la normal.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -