Posted by : Bogdan Ciochina joi, 9 aprilie 2015

Akyta, nu vad ce poate sa fie neregula la tastaturi, mouse-uri, stick-uri USB,  casti (ma rog cablurile :) sa fie  inntrerupte ), adica daca ai grija de cablu, poate sa te tina mult, dar la smuceala si graba mea la oricate mouse-uri cumpar nu tin mult, dar la asta am ramas surprins.


Am avut mouse (prezntat  in imaginea de mai jos), care m-a tinut aproape 1 an jumatate (al surorii inca functioneaza, cu ceva probleme la mufa USB). Am incercat in trecut mouse-uri de la A4tech, care atat de prost a fost incat nici nu m-a tinut decat cateva luni, din prima cablul facea figuri, apoi am incercat mouse-uri de la LG, Canyon (care tot cam un an si m-a tinut). Am mai luat niste caasti de la ei, casti ok, adica delea de vezi la mai toate mp3 player-ele, le mai am, da le tin bine, in caz ca raman fara sa stiu de unde sa le iau. Recent am procurat un handsfree de la ei, calitatea sunetului nu e foarte buna, dar e ok, pentru convorbiri, seamanna cu un handsfree de la un telefon Allview, dar fara sunetul acela clar pe  care il dau handsfree-urile de la Allview.

Ma intreb de ce produsele de la bucurestenii de la Akyta le gasesti numai in Auchan, Cel, E-Mag?

Prima data cand am auzit de Akyta si am vazut un design mai japonez pe produsele lor am zis ca-s japonezi, ca sa citesc pe spatele ambalajului ca firma e din Bucuresti, doar produsele sunt chinezesti (pentru ca e mai ieftin acolo).

Din cat mi-am dat seama, ei si export produsele in U.E., dar nu stiu in ce tari.






Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -