Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 11 iunie 2016

Mess-ul care la multi ne-a marcat copilaria este anutat ca decedeaza in august.
Aplicatia care ani la rand a fost in topul soft-urilor de tip chat client (messenger) o sa isi dea in curand si ultima suflare. O veste trista pentru generatiile care au crescut cu Yahoo Messenger!



Din pacate Yahoo a decis sa renunte la aplicatia desktop si sa lase in picioare doar aplicatia pentru mobil si cea online, insa stim foarte bine ca doar cea desktop a contat. Toti am folosit macar o data mess-ul, am exagerat de Buzz-uri si de mass-uri. Dar pana aici.


NU VA PLAC ARTICOLELE MELE, NU LE CITITI. SIMPLU. BLOG-UL MEU STIU CA NU PLACE LA MULTA LUME, DAR INTERNETUL E O ZONA LIBERA, AM DREPTUL SA POSTEZ CE VREAU.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -