Posted by : Bogdan Ciochina luni, 8 februarie 2016

Recent am avut ceva probleme cu laptop-ul virusi si ceva erori minore. Unii virusi 360  Total Security mi i-a gasit, altii, Malwarebytes Anti-Malware, altii Panda Cloud Cleaner. Apoi am incerrcat sa-l curat cu CCleaner si Baidu PC Faster, apoi am incercat Ashampoo WinOptimizer 2016 si o defragmentare cu Smart Defrag 4.

Nu vorbesc despre ele, daca vreti dati click pe link-uri  (denumirile cu link). Am incercat si Panda Antivirus Free 2016 dar mi-a dat eroare la instalare si apoi alta eroare (cand l-am mai folosit nu am avut nici o problema), e o fii fost o problema trecatoare.

Apoi ca ultima soluti iara am  schimbat antivirusul si am bagat Comodo Internet Security Premium. Uitasem de ce renuntasem la el, pe langa faptul ca instalarea a durat cred ca pana in 10 minute, mi-a bagat Chromodo si mi-a dezinstalat Google Chrome. OK nu am nimiccu putina reclama din partea lor dar frumos era sa ma roage sau sa imi ofere optiunea sa accept sau sa refuz daca vreau si daca nu, nu.
Am ramas dezamagit sa vad ca nu au scurtat macar tipul de instalare, interfata e neschimbata, dar hei e OK e cam aceasi din 2014 (drace macar credeam schimmba ceva mai mult la ea). Timpul de  scanare este la fel de lung, parca interminabil. Inca consuma cva resurse (nu pot sa fac nimic pentru ca se descchid greu in timp ce scanez). Dar hei, se vad ceva schimbar plus ca virusul care il aveam, nu-l mai am si Ashampoo si celelalte si-au facut treaba, acum este ok.

Aaaaaaaaaaaaaa, sa nu uit nu  stiu de ce Comodo Adblocker sau Adblock Plus nu merg, e facut de acelasi producator.


Toate programele prezentate in aceasta postare sunt gratuite.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -