Posted by : Bogdan Ciochina marți, 29 septembrie 2015


MPC Cleaner, cand am scris primul articol nu ma gandeam sa  fiu asa de multumit de acest program de optimizare chinezesc.  L-am instalat ca ultima solutie (imi mergea laaptop-ul naspa rau) CCleaner ajuta ceva dar nu suficient, antivirusul si antimalware-ele imi ziceau ca nu am virusi.
M-am gandi sa incerc programul asta despre care a scrisesem acum ceva timp, l-am instalat si am dat sa caute si mi-a gasit (am crezut ca face ca multe altele zice ca gaseste darmai rau iti strica windows-ul), ma bucur ca m-am inselat in privinta sa.
Dupa cum se vede si in imagini, interfata este extrem de atractiva si simpla. Cu un singur click rezolvi cam tot.
Am fost surprins sa vad ca l-a intrarea in windows se deschide si imi cauta ce erori au mai aparut (fisiere inutile, erori, fisiere corupte) si optimizeaza si timpul de intrare in Windows. Aaaa, am uitat sa spun are si MPC AdCleaner,  care cica iti blocheaza reclamele si popup-urile din browser-ul de internet.
Toate imaginile sunt realizate de mine, nu-s descarcate din Google.

Il puteti descarca accesand aici  sau aici sau aici

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -