Posted by : Bogdan Ciochina miercuri, 23 septembrie 2015


Da stiu unii deja au trecut la Windows 10 :P, da' eu am ramas momentan la Windows 8.1.

Am instalat Glary Utilities 5, program care in trecut (cannd aveam vechiul laptop, cand aveam Windows 7 imi  optimiza Windows-ul), i-am dat sa ruleze a gasit erori si ciica le-a reparat (desii parea suspect pentru ca gasea mai multe erori ca CCleaner, Baidu PC Faster si 360 Total Security), ii dau restart, apare logo-ul Windows-ului si scria ceva de genu Scanning for errors (C) si un procentaj. Am zis ca oi fi gresit eu ceva, am incercat peste catva timp, aceeasi chestie  (de  nu ma dispera cand aparea 1%, 5%........ etc.), chestia frustanta era ca astepti chiar si 5 minute.
Apoi mi-am dat seama ca nu stiu ce are programul cu Windows 8. Ciudat este faptul  ca prgramul ComboFix, nu ruleza pe Windows 8.1.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -