Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 3 octombrie 2015

Comodo Dragon Browser si Comodo Chromodo Browser sunt 2 browser-e bazate pe motorul Chromium. Acestea sunt realizate pentru navigarea pe internet mai securizata. In afara de iconita putin diferita nu prea vad mari diferente.

- previne urmarirea browser-ului de catre diferitele siteuri de pe internet
- blockeaza cooki-urile anumitor site-uri
- se blocheaza foarte rar, iar daca se blocheaza opreste automat paginile blocate
- suporta plug-inuri si add-onuri
- la fel de usor de folosit ca orice browser Chrome



De Comodo Dragon stiam deja, l-am folosit  de multe ori, mai ales pentru faptul ca nu primea actoalizarile direct de la Google ci le primeste de la firma care a facut acest browser (Comodo). Incetasem sa-l folosesc pentru ca faptul ca nu  venea cu Flash Player incorporat (poate ca eram obisnuit de la Google Chrome) si imi dadea erori.


Cum am auzit de Chromodo, ca este  noul browser de la Comodo am crezut ca este Comodo Dragon, dar se pare ca m-am inselat.



Descarcati de aici (Comodo Dragon)

Descarcati de aici (Comodo Chromodo)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -