Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 17 octombrie 2015


Dupa zile in sir de asteptari am ptimit in sfarsit upgrade-ul gratuit de la Microsoft, pentru Windows 10 YEY :)
(aveam Windows 8.1 - si nu mai puteam sa-i fac actualizari decat sa trec la noul Windows). Am ramas placut surprins, Stiam ca deobicei laptop-urile/calculatoarele cu procesoare AMD nu boot-eaza tocmai repede in Windows, ma bucur sa vad ca in Windows 10 nu mai  am aceasi problema (sa nu cobesc pe urma sa ma trezesc ca dureaza 5 minute sa intrii in Windows :))) ). Nu inteleg de ce Microsoft ii obliga pe utilizatori sa upgrad-eze (inbunatateasca) la Windows 10, adica, daca ai Windows 7, 8.1 si vrei sa ramai cu versiunea aceasi trebuie sa iti opresti actualizarile :(, zic ca e o miscare proasta.
(Imaginile sunt pre.luate din site-ul Arena IT - momentan calculatorul de unde scriu nu are Windows 10)

Noul meniu de start este mai usor de utilizat de cat interfata Metro din Windows 8, parerea mea (instalam Iobit Start Menu 8 sau Classic Shell, interfata Metro mi se pare incomoda daca nu ai laptop cu ecran tactil. Noul meniu de start este mai  usurel de accesat (tot trebuie sa folosesc lipa aia de jos caq sa caut anumite aplicatii). Am scapad de Charm Bar-urile alea enervante, chiar inutile zic eu.
O chestie care imi mai place, e ca e de ajuns sa ridic monitorul laptop-ului ca acesta sa se aprinda(nu trebuie sa apas pe buton), chestie care la Windows 7 si 8 nu merge mereu.


Revin la chestia cu upgrade-ul fortat la  care sper ca cei de la Microsoft sa renunte, nu mi se pare corect sa faca asta si asa si-au pierdut destui clienti (cei care cumpara DVD-ul original cu windows, majoritatea romanilor il pirateaza, neavand suficiente resurse financiare pentr a-l cumpara), multi prefera distributiile de Linux - pentru ca sunt gratuite, m-ai sigure, update-uri (actualizari) constante.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -